maanantai 8. heinäkuuta 2013

Miele CM5200 kahvikeskus


Kerrankin minullakin kävi tuurien tuuri!

Tilasin joskus vuoden 2012 aikana Viini-lehden, joka on nimensä mukaisesti omistautunut viineille, shamppanjoille, oluillekin ja kaikille niihin liittyviin lieveilmiöihin. Kuulostaako lieveilmiö kielteiselle? Menköön.
Lehdessä tietenkin mm. pruuvataan viinejä, mielestäni monesti kyllä ihan liian hintavia viinejä. Mutta olen minä saanut siitä hyviä vinkkejäkin.

Tilauksellani olin osallistunut arvontaan, jonka palkintona oli Miele CM5200 kahvikeskus.
Lomaperjantaina puhelimeeni oli tullut kolme puhelua enkä tunnistanut soittajaa. Numerotiedustelu kertoi numeron kuuluvan Viini-lehdelle. Ajattelin, että kaupustelija mikä kaupustelija.
Soittaja oli kuitenkin lähettänyt sähköpostia ja kertonut, että olen voittanut kuvassa näkyvän upean kahvikeskuksen.
Olin vieläkin vähän epäluuloinen: varmaan semmoinen mutterikeitin!, mutta kun menin noutamaan voittoani, olin lentää selälleen.

Kovin on hulppea laite. Hyvää espressoa ja cappuccinoa sillä tulee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti